سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاسی و خنده دار


89/3/30 ::  1:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

خوشحالم که دوباره براتون می نویسم.

 

من می خواهم درباره اسباب بازی هایی که دوست دارم بنویسم.

ما می خواهیم  با دخترعمه ام اینا دقیقا روز دوشنبه برویم بازار.

من به مامانم گفتم برای جایزه کارنامه یک اسب برایم بخرد. برای همین ذوق زده ام .

اسباب بازی هایی که من دوست دارم، عروسک ها، اسب های عروسکی و لوازم بچه  یا لوازم تزئینی هستند. همه این ها را با لوازمشان دوست دارم و تکی کمتر دوست ندارم. 

خیلی خوشم می آید که وقتی می خواهم با عروسک ها یا چیزهای دیگر بازی کنم،‏ بتوانم تزئینشان کنم  یا لباس هایشان را عوض کنم .

از اسباب بازی هایی که پاها و دست هایشان تکان نمی خورد زیاد استفاده نمی کنم.

از چیزهایی که باید سرشان نشست و درستشان کرد هم خیلی خوشم می آید: مثل پازل چوبی دارا و سارا. مدل این پازل چوبی اینطوری است که باید قطعه ها را درآوریم و سرهم کنیم تا میز، مبل ، کمد، ساعت ، شومینه  و چیزهای دیگر ساخته شود.

این کار خیلی بامزه ای است و نیاز به کمک بزرگترها دارد. اونم نه بابا ها که عصابشان خرد می شود و جوش می آورند (اونوقت مجبور میشیم مثل چایی جوشیده دوباره آن را دم کنیم). 

تازه امروز از خاله هاجرجونم نقاشی بارنپ روغن یاد گرفتم و یک تابلوی منظره زیبا کشیدم و پایینش را امضا کرد. Painter

کلا کار سخت ولی جالبی بود.

ولی وقتی رفتیم دکتر بهم آزمایش داد و روزم را خراب کرد.

 دلم می خواست از همون پنجره اتاقش پرتش کنم بیرون که دیگه دکتری نباشه تا مجبورم کنه آزمایش بدم.

فک کنم ساعت نزدیکای 2 باشه. دوساعت دیگه اذان میگن. برم بخوابم که برانماز بیدار شم. شب بخیر  

 

 

 

 

 


نویسنده : فاطمه کلاس اولی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13010


:: بازدید امروز :: 
15


:: بازدید دیروز :: 
2


:: درباره خودم ::

سیاسی و خنده دار
فاطمه کلاس اولی
من مهمان را خیلی دوست دارم. من تا زه باسواد شدم.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

سیاسی و خنده دار

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

پ .

:: مطالب بایگانی شده ::

خرداد 1388