سیاسی و خنده دار


89/3/25 ::  1:23 صبح

سلام

(لطفا دو متن قبلی را هم بخونید جدید نوشتم: طرلان و نمایه تلاش)

من در خانه خیلی کارها می کنم مثل:‏

خانه را تمیز می کنم.

آشغال ها را می گذارم دم در.

کارهای آشپزخانه را می کنم.

جاروبرقی می کنم،

لباس ها را تا می کنم،

لباس های شسته را پهن می کنم،

راستی وقتی می خواهم ظرف ها را بشویم یا در ماشین ظرفشویی بگذارم،‏باید آشغال های سبد سینک و سینک را هم جمع کنم خیلی کار چندش آوری است.

 


نویسنده : فاطمه کلاس اولی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13009


:: بازدید امروز :: 
14


:: بازدید دیروز :: 
2


:: درباره خودم ::

سیاسی و خنده دار
فاطمه کلاس اولی
من مهمان را خیلی دوست دارم. من تا زه باسواد شدم.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

سیاسی و خنده دار

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

پ .

:: مطالب بایگانی شده ::

خرداد 1388