سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاسی و خنده دار


89/4/14 ::  7:48 عصر

سلام

می خواهم برایتان ازتابستانم بگویم.

من درتابستان خیلی کارهامی کنم مثل،شنا  می روم   ، تزئین رو کاشی خردشده، اسکیت ، ادبیات، کامپیوتر و جعبه سازی.

این ها را در مدسه انجام می دهیم به جز شنا.

آخر کلاس های مدرسه هم آب بازی می کنیم. امروز خیلی بامزه بود.

به خاطر این که خانم مهدوی(ناظم مون)  لباس آورده بودو حسابی خیسش کردیم.  (با سطل آب) 

امروز صبح که می خواستم برم مدرسه مامانم منو با آژانس فرستاد.

خودش امد پایین تا به راننده آژانس آدرس بده.  در بالا را بستم و نمی دونستم مامانم کلید نیاورده

مامانم آنقدر عصبانی شد که داشت منو قورت می داد.

در پایین را هم یه دفعه بستم با خودم فکر کردم الان مامانم بیچارم می کنه

فکر کنم مجبور شد زنگ همسایه پایینی را بزنه (اوی طرلان)

فردا یعنی سه شنبه می خواهیم بریم اردو.   همیشه سه شنبه ها ما رو یه جا اردو می برن. این دفعه می خواهند ببرنمون باغ کرج


نویسنده : فاطمه کلاس اولی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13000


:: بازدید امروز :: 
5


:: بازدید دیروز :: 
2


:: درباره خودم ::

سیاسی و خنده دار
فاطمه کلاس اولی
من مهمان را خیلی دوست دارم. من تا زه باسواد شدم.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

سیاسی و خنده دار

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

پ .

:: مطالب بایگانی شده ::

خرداد 1388