سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاسی و خنده دار


88/4/23 ::  12:43 عصر

 

سلام Balloons

من یک جعبه ی خا طرات درست کردم. Flower

وچیز های یاد گاری ام رادر آن گذاشتم .

به شما هم پیشنهاد می دهم این کار را انجام دهید.

مواد لازم: یک عدد جعبه کفش، یک مقوا،

چیزهایی که در آن گذاشتم: دمپایی سه سالگی ـ دو مدال شنا ـ جامدادی ـ دست بند ـ عرو سک بچگی ام Baby Girlـ سنگ های تزیینی ـ پاکن های تزیینی ـ کارت مدرسه ـ شمع تولد 5 سالگی

بعداً که بیشتر جعبه داشته باشم، وسایل بیشتری توش می گذارم.

بای بای . Hello


نویسنده : فاطمه کلاس اولی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13014


:: بازدید امروز :: 
19


:: بازدید دیروز :: 
2


:: درباره خودم ::

سیاسی و خنده دار
فاطمه کلاس اولی
من مهمان را خیلی دوست دارم. من تا زه باسواد شدم.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

سیاسی و خنده دار

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

پ .

:: مطالب بایگانی شده ::

خرداد 1388