سیاسی و خنده دار


88/4/2 ::  1:5 عصر

سلام

وای دیروز خونه برای اوّلین بار تنها بودم  . نیم ساعت و یک ربع.

خیلی حس بدی بود .

یادم باشد که دیگه تنها نمونم حتی یک ثانیه.

رفتم اتاقم را مرتب کردم،

 بعدش رفتم پای کامپیو تر   ، بعدش رفتم پای تلو یزیون و بعد که حوصله ام سر رفت رفتم کتاب پی پی جوراب بلند را خواندم و بعد یک کوچولو خوابم برد  . بعدش دیگه مادر بزر گم اومد . اونا هم چهار پنج بار زنگ زدن آخرسر در را باز کردم.


نویسنده : فاطمه کلاس اولی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13008


:: بازدید امروز :: 
13


:: بازدید دیروز :: 
2


:: درباره خودم ::

سیاسی و خنده دار
فاطمه کلاس اولی
من مهمان را خیلی دوست دارم. من تا زه باسواد شدم.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

سیاسی و خنده دار

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

پ .

:: مطالب بایگانی شده ::

خرداد 1388